Öngösterim Görseli

İNOVASYON ve ÖNEMİ Eğitimi

Eğitim Hakkında İnovasyon; yeni fikirleri, (ürün, metod veya hizmet gibi) değer yaratan çıktılara dönüştürme sürecidir. Bu süreç iki temel basamaktan oluşur. İnovasyon sürecini başlatması bakımından önem arz eden ilk basamak; yeni ve yaratıcı fikirlerin ortaya çıkmasıdır. Emek ve yatırım gerektiren …

User Avatar
(0 inceleme)

Eğitim Hakkında

İnovasyon; yeni fikirleri, (ürün, metod veya hizmet gibi) değer yaratan çıktılara dönüştürme sürecidir. Bu süreç iki temel basamaktan oluşur. İnovasyon sürecini başlatması bakımından önem arz eden ilk basamak; yeni ve yaratıcı fikirlerin ortaya çıkmasıdır. Emek ve yatırım gerektiren ikinci basamak ise ortaya çıkartılan yeni ve yaratıcı fikirlerin ticarileştirilmesi, başka bir deyişle katma değer yaratan ürün, metod veya hizmetlere dönüştürülmesidir. Eğitim, en başından en sonuna kadar inovasyon süreçleri hakkında katılımcıyı bilinçlendirmeyi amaçlamaktadır.

Katılımcılar Neler Öğrenecek?                              

Katılımcılar; günümüz rekabet ortamında varlığını sürdürebilmek isteyen firmalar için inovasyonun önemini, inovasyon çeşitlerini, şirket içi inovatif düşüncenin yaygınlaştırılması için teşvik yöntemlerini, inovasyon süreçlerinin yönetim adımlarını ve inovasyon projelerinin ölçülme yöntemlerini öğrenecekler ve bu konuda belirli bir bilgi seviyesine ulaşacaklardır.

Kimler Katılmalıdır?

  • Inovasyon konusunda bilinçlenmek isteyen ve bunu iş hayatında projelendirmek isteyen herkes

Eğitimin Konu Başlıkları

  • İnovasyon Nedir ?
  • Şirketler için İnovasyon Neden Gereklidir ?
  • İnovasyon için Kurumlara Düşen Sorumluluklar
  • İnovasyon için Üniversitelere Düşen Sorumluluklar
  • İnovasyon için Topluma Düşen Sorumluluklar
  • Ürün İnovasyonu
  • Hizmet İnovasyonu
  • Pazarlama İnovasyonu
  • Süreç İnovasyonu
  • Şirketlerde İnovasyon Yönetimi ve Proje Örnekleri
  • İnovaLİG Programı Hakkında

    Eğitim Hakkında

    İnovasyon; yeni fikirleri, (ürün, metod veya hizmet gibi) değer yaratan çıktılara dönüştürme sürecidir. Bu süreç iki temel basamaktan oluşur. İnovasyon sürecini başlatması bakımından önem arz eden ilk basamak; yeni ve yaratıcı fikirlerin ortaya çıkmasıdır. Emek ve yatırım gerektiren ikinci basamak ise ortaya çıkartılan yeni ve yaratıcı fikirlerin ticarileştirilmesi, başka bir deyişle katma değer yaratan ürün, metod veya hizmetlere dönüştürülmesidir. Eğitim, en başından en sonuna kadar inovasyon süreçleri hakkında katılımcıyı bilinçlendirmeyi amaçlamaktadır.

    Katılımcılar Neler Öğrenecek?                              

    Katılımcılar; günümüz rekabet ortamında varlığını sürdürebilmek isteyen firmalar için inovasyonun önemini, inovasyon çeşitlerini, şirket içi inovatif düşüncenin yaygınlaştırılması için teşvik yöntemlerini, inovasyon süreçlerinin yönetim adımlarını ve inovasyon projelerinin ölçülme yöntemlerini öğrenecekler ve bu konuda belirli bir bilgi seviyesine ulaşacaklardır.

    Kimler Katılmalıdır?

    • Inovasyon konusunda bilinçlenmek isteyen ve bunu iş hayatında projelendirmek isteyen herkes

    Eğitimin Konu Başlıkları

    • İnovasyon Nedir ?
    • Şirketler için İnovasyon Neden Gereklidir ?
    • İnovasyon için Kurumlara Düşen Sorumluluklar
    • İnovasyon için Üniversitelere Düşen Sorumluluklar
    • İnovasyon için Topluma Düşen Sorumluluklar
    • Ürün İnovasyonu
    • Hizmet İnovasyonu
    • Pazarlama İnovasyonu
    • Süreç İnovasyonu
    • Şirketlerde İnovasyon Yönetimi ve Proje Örnekleri
    • İnovaLİG Programı Hakkında

Eğitim Başlıkları

Eğitim Süresi: 2 gün
Ünite başlıkları girilmemiş

Eğitmen Hakkında

2005’de İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ / ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ bölümünden 3.’lük derecesi ile mezun oldu. “Okul Hayatı Biter, Eğitim Hayatı Bitmez!” sloganını esas aldığı için; Boğaziçi, Yıldız Teknik, Bahçeşehir, İTÜ, ODTÜ ve United Kingdom Coaching Academy’den hem mesleki hem kişisel gelişimi için uzmanlık eğitimlerini tamamladı. TEKSTİL SEKTÖRÜ'nde Colin's, Loft, Koton ve Beymen gibi dünyaca ünlü markalarda "Proje Müdürü" olarak 100'e yakın proje yönetti. En son Beymen'de yönettiği "Asistanım Projesi" ile "Dünya Perakende Ödülleri / En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Girişimi" kategorisinde takım olarak DÜNYA 1'İNCİLİK ÖDÜLÜ alınmasına katkı sağladı. EĞİTİM SEKTÖRÜ'nde toplam 52 üniversitede seminer verdi ve bu alanda da "En Çok Farklı Üniversitede Seminer Veren İş Kadını" kategorisinde DÜNYA REKORU kırdı. MEDYA SEKTÖRÜ'nde çeşitli TV ve Radyo programlarının hem yapımcılığını hem sunuculuğunu yaptı. ST Endüstri Radyo (105.8)'de her Salı "BAHAR'LA İŞ DÜNYASI" programı ile tüm sektörlerin nabzını tutmaya devam ediyor. Son olarak ise; DENETİM SEKTÖRÜ'nde CARDCERT Uluslararası Belgelendirme Kuruluşu’nda "Baş Denetçi" olarak görev alıyor.

İncelemeler

Ortalama Not

0
0 not

Detaylı Not

5 yıldız
0
4 yıldız
0
3 yıldız
0
2 yıldız
0
1 yıldız
0

Yorum Ekle

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir